Kvinnlig fåfänga

I dag vaknade jag med…

Okvninnliga ben?

Okvinnliga ben?

Så jag körde iväg och…

Benen smörjs in.

Efter det…

Ett lager med vax stryks på benen.

Och sedan…

Små remsor av papper trycks fast i vaxet.

Efter det…

Remsan av papper rycks bort.

Slutligen…

Efteråt smörjs benen in igen.

Under tiden hade jag trevligt sällskap…

Oliwer

Och nu är benen mer kvinnliga!

Ny vaxat!

Nu ska jag bara fatta beslut om jag ska åka iväg och plåga mig med att vaccinera mig i eftermiddag.

Svin

Det gör ju ont när man får sprutor!

Beslutet blev till sist att jag tog sprutan, anledningen till det är att jag inte tål penicillin. Och i och med att svininfluensan kan bli till en lunginflammation så kände jag att det var säkrast att ta sprutan. Så då är ju allt hakuna matata nu då?

2 Responses to Kvinnlig fåfänga

  1. boppan skriver:

    AAAAAj det såg ONT ut! Hade aldrig vågat mig på denna vaxtortyr feg som jag är…

Lämna en kommentar